Buat Up trend boleh jadi jutawan?

Betul ke buat Uptrend boleh jadi jutawan?

Kawan..
Mimpi tidak seindah realiti..Malam2 (kadang sampai pagi) terpekik2 nak jadi jutawan esok pagi bangun jadi apa?

Nak jadi jutawan kena kerja kuat ..Kerja dengan ada sistem di tempat (kompeni) yang betul..Tu jer.

Kawan kepada kawan aku buat uptrend sejak bulan 9. Baru baru ni (bulan 1) kononnya dah berjaya..dia dah ambik alphard (toyota alphard). Wow. hebat tu, pakai alphard.. (macam Sultan Kelantan beb)...Boleh tahan ke?

Pernah jugak orang ajak aku buat uptrend. Tapi aku tak masuk sebab aku tak suka kat (bakal) upline aku. Datang rumah aku nak bagi motivasi kat aku...apa aku hisap dadah ke? Aku hutang kau ke?

Lagipun uptrend ni pada pendapat aku hanya menjual janji. Masuk sebab janji dia nak jadikan kamu kaya. Tu jer? lain tarak? Masuk kamu kaya. Tak masuk kamu kayap.

Tapi aku tak masuk tak kayap pun...kuang kuang kuang. So kepada sesiapa yang belum masuk uptrend tak payah risau. Banyak lagi benda boleh buat selain dari kerja jual janji manis. Jual goreng pisang pun ok apa.

Bak kata aisyah..hati membeku mengingatkan, kata janji manis mu..oooo
ku di lambung angan 2 , kasih sayang suci dari mu..ooo

Jangan marah.. Uptrend. Gurau 2 jer.

Nak jadi jutawan buat apa2 pun tak kisah, janji kena sungguh-sungguh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...