Kandungan krim payudara FC.


Industri kosmetik bagi krim khusus untuk membesarkan payudara adalah sangat pesat dengan pelbagai krim payudara di pasaran. Anda kadang kala rambang mata dan sukar membuat pilihan. Apakah krim payudara yang paling baik dan sesuai untuk anda?

Kiranya anda sedang mencari krim membesarkan payudara yang sesuai, kami ada cadangan untuk krim yang terbaik. Izinkan kami perkenalkan krim payudara Firming Extra Cream yang dihasilkan dengan bahan asli terbaik bersumber dari alam semulajadi.

Krim payudara FC keluaran Biorich ialah krim yang dibuat khusus untuk membesarkan payudara. Dengan kaedah urutan yang betul di samping penggunaan krim FC, wanita mampu memiliki semula payudara montok dengan saiz yang selama ini menjadi idaman wanita. 

Mari kita lihat apakah bahan-bahan yang ada dalam krim FC ini. FC ialah singkatan untuk Firming Cream.

Bahan-bahan utama krim FC ialah:

Minyak kelapa dara
Commiphora mukul
Pueraria Mirifica
Aloe Vera
Kigelia africana.



Inilah sedikit fakta tentang pueraria mirifica. Walaupun namanya pelik, Pueraria Mirifica bukanlah bahan kimia. Pueraria mirifica ialah sejenis tumbuhan. Ia banyak didapati di kawasan tanah tinggi sekitar utara Thai. Inilah dia gambar pueraria mirifica, salah satu bahan utama dalam krim payudara FC.


Sebagai wanita, hormon estrogen adalah hormon penting yang membesarkan buah dada wanita. Pun begitu hormon ini mula berkurangan selepas usia remaja.

Jadi kenapa pueraria mirifica? Pueraria mirifica dikatakan mempunyai kesan yang menyamai estrogen. Ia juga telah lama dikenali sebagai herba anti penuaan. Jika anda membuat sedikit kaji selidik, anda akan dapati pueraria mirifica adalah bahan popular yang digunakan bila saja topik membesarkan payudara ditimbulkan. Ini tidak menghairankan kerana kandungan phytoestrogen yang ada dalam pueraria mirifica.

Selain itu pueraria mirifica juga dapat membantu dalam mengurangkan simtom menapouse dan osteoporosis. Diberitakan juga bahawa ia mampu menghalang pembentukan sel kanser yang disebabkan oleh ketidakseimbangan hormon dalam tubuh. Pueraria mirifaica juga menggalakkan penambahan tisu-tisu lemak di sekitar payudara.

Phytoestrogens di dalam pueraria mirifica bukanlah hormon, namun ia mampu bertindak seakan-akan estrogen. Harus diingat, estrogenlah yang menjadi sumber utama pembesaran payudara! Phtoestrogens mampu membuat pengaliran darah meningkat dan juga menggalakkan estrogen kembali aktif di sekitar tisu-tisu payudara. Pueraria mirifica membantu dalam menyokong kolagen yang memberi bentuk yang anjal dan montok secara semulajadi.

Apa lagi yang boleh pueraria mirifica lakukan? Pueraria mirifica mengandungi ekstrak miroestrol dan deoxymiroestrol yang akan memberi kesan pembentukan semula pada payudara yang menjadi kendur disebabkan faktor usia dan perubahan hormon. Secara tidak langsung ia akan menjadikan payudara kembali ke bentuk asal yang montok dan anjal seperti seorang dara yang perawan.  

Maka tidak hairanlah bila anda menggunakan krim FC payudara anda menjadi bertambah besar, anjal dan montok. Tapi bukan itu saja! Penggunaan krim FC juga membantu memberikan semula kecantikan bentuk badan terutama di bahagian payudara dan pinggul. Dengan penggunaan yang konsisten Insya-Allah ia mampu mengembalikan semula bentuk tubuh seolah-olah anak dara yang masih penuh rasa keghairahan!.

Berikut ialah senarai antara kebaikan utama pueraria mirifica:
1. Ianya sangat berkesan dalam hal membesarkan payudara. Anda boleh cuba selidik sendiri.
2. Mampu membantutkan sel kanser termasuk kanser payudara.
3. Menegangkan pinggul dan kulit payudara.
4. Mampu mencerahkan kulit termasuk kawasan puting payudara.
5. Mengetatkan cengkaman vagina.
6. Menghalang jangkitan kuman pada vagina.
7. Menjadi tumbuhan yang amat membantu kaum wanita.

Jadi penggunaan krim payudara FC adalah suatu tindakan bijak bagi wanita yang inginkan kembali saiz payudara yang ideal dan montok.

Untuk membeli krim payudara FC (rm80 termasuk pos) sila wasap nombor berikut.

www.wasap.my/60129108905
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...