Teknik membesarkan payudara

Dapatkan firming cream di sini. 
Terus ke shopee.


Hampir semua wanita mengimpikan payudara yang sempurna sifatnya dengan keadaan yang mereka gambarkan. Payudara yang sempurna pada pendapat saya mestilah tegang, montok, cerah, gebu dan membulat (mengikut bulat payudara) sempurna.

Firming extra cream merupakan satu formula istimewa yang dibuat untuk membolehkan kesemua impian yang disebut di atas dapat dijadikan sebagai realiti. 

Firming extra cream dapat membantu menegangkan jaringan otot-otot yang kendur agar menjadi kental, padat dan tegang semula.

Firming extra cream bertindak dengan menyerap ke bawah lapisan kulit dan mengaktifkan jaringan sel-sel yang lemah untuk menjadikannya lebih kuat agar ia dapat membentuk ke bentuk payudara yang ideal iaitu bulat, pejal dan kental selain menjadikan kulit sekitarnya lebih putih gebu.

KELEBIHAN FIRMING EXTRA CREAM

-meremajakan semula bentuk tubuh
-memelihara kulit dan bersifat anti kanser
-mengurangkan kedut
-bertindak sebagai anti penuaan 
-menjadikan kulit lebih mulus dan cantik
-membesarkan dan menganjalkan bahagian yang bekenaan

CARA PEMAKAIAN

1) Sapukan firming extra cream pada waktu pagi dan malam
2) Buat urutan secara bulatan (bahagian kanan sapuan mengikut pusingan jam, bahagian kiri sapuan melawan pusingan jam).
3) Buat urutan perlahan dari bawah bahagian berkenaan mengarah ke atas, sehingga paras garisan leher.

Nota: pengguna disaran menggunakan produk selama sebulan pada waktu pagi dan malam (sebagai permulaan), dan sekali sehari untuk mengekalkan atau pemeliharaan. Produk ini diformulasikan secara khusus supaya tidak melekit agar pengguna tidak perlu menunggu sebelum memakai pakaian dalam.

KANDUNGAN 

Water, Butelene Glycole, Gelinnov, Protachem, Jojoba Oil, Incha Inccha oil, Kigeline, Pytrogen, Liftiss, Mihapol, Virgin coconut oil, preservative.

Berat : 50gram

TESTIMONI (repeat order)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...