Tips melambatkan pancutan mani

Kebanyakan lelaki menginginkan hubungan seks yang mampu bertahan lama namun kebanyakan mereka sering saja kecundang di lambung ombak ganas wanita yang lebih bergelora dan hangat membara sehinggakan mereka sering saja kelemasan dan mabuk-mabuk sehingga termuntah lebih awal daripada masa yang sepatutnya.

Bila sudah termuntah maka tentulah layar bahtera akan patah dan mereka tidak mampu lagi belayar. Bayangkanlah betapa kecewanya kaum wanita yang baru sahaja hendak menikmati keindahan gelora asmara tapi tiba-tiba kapal terpaksa berlabuh kerana nakhoda sudah tewas dan tidak mampu lagi meneruskan perjuangan dalam sebuah pelayaran yang teramat indah itu. Maka terpaksalah sang arjuna menyerah kalah meminta wanita berhenti kerana dia sudah tidak berdaya mendayung lagi.

Yang nyata, ramai lelaki hari ini menghadapi masalah terlalu cepat tewas. Kebanyakan lelaki secara umumnya adalah terlalu lemah daya kawalan diri dan tidak mampu bertindak ampuh dengan kadar yang lebih hebat kerana kebanyakan mereka belayar tanpa ilmu di dada dan juga apa-apa persediaan yang rapi. Hakikatnya sebuah pelayaran yang mantap memerlukan juga persiapan yang rapi dan tersusun.

Tempuhilah pelayaran dengan lebih baik dan sempurna. Jangan kecewakan wanita anda kerana masa yang berlalu tidak akan kembali lagi. Nikmatilah saat-saat indah alam perkahwinan dengan sebaiknya tanpa ada rasa terkilan atau ketidakpuasan hati. Jangan sampai dia memandang rendah pada anda atau yang lebih teruk lagi dia mula mencari nakhoda lain yang lebih gagah!

Muda hanya sekali, dara hanya semusim. Hargailah dan nikmatilah ia dengan sebaik baiknya. Kini sudah ada jawapan dan penyelesaian muktamad kepada masalah lelaki cepat pancut.

Suami perkasa bertahan lama. Isteri pasti tersenyum puas luarbiasa ceria. Dengan Vco31 anda pasti mampu menempuh badai dan membawa isteri ke puncak sehingga 3 kali. Gunakan Vco31 hari ini juga agar isteri anda tersenyum puas dan berbangga dengan kehebatan suaminya yang perkasa dan bukan lagi yang nakhoda yang cepat lemas.

Dapatkan segera VCO 31 di pasaran hari ini.

10 Tips melambatkan pancutan agar pelayaran menjadi lebih panjang:

1. Amalkan senaman Kegel atau lain-lain senaman untuk tenaga.
2. Cari posisi yang anda mampu kawal tempo. Jangan biar wanita menjadi kemudi kerana anda akan tewas cepat.
3. Amalkan pemakanan yang sihat dengan herba-herba kampung yang terkenal dan sudah terbukti seperti Tongkat Ali, Ubi Jaga, Madu Lebah Asli dan sebagainya.
4. Gunakan kondom untuk mengurangkan rangsangan dan sensitif.
5. Belajar mengawal pernafasan.
6. Tahu bila tiba masa mahu klimaks. Kenal pasti masa ini dan cuba kawal tempo bila hampiri masa ini.
7. Lakukan seks hanya bila benar-benar bersedia agar anda mampu memberikan yang terbaik.
8. Berbincanglah secara terbuka dengan pasangan anda, minta kerjasama darinya.
9. Jaga kesihatan anda, jangan merokok dan minum minuman keras. Jaga makan dan berat badan agar sentiasa fit, bertenaga dan penuh keyakinan.
10. Gunakan VCO 31.
11. Beli pil Priligy dari farmasi.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...