Tambah pendapatan melalui kerja sambilan

Sekarang macam-macam cara ada untuk tambah pandapatan. Dengan kemudahan internet dan transaksi jual beli secara maya, segala-galanya menjadi mudah. Cuma tinggal antara hendak buat dengan tidak hendak. Hendak berusaha jadi kaya atau hendak berusaha cari alasan.

Internet hari ini ibarat lebuhraya besar yang menghubungkan kita semua di dalam dunia global. Komunikasi menjadi lebih mudah. Tentulah hendak berniaga juga menjadi lebih mudah. Dulu ada batasan geografi. Kini anda boleh jual kepada pelanggan ke seluruh dunia! E-bay adalah satu contoh yang mudah. Apa yang anda hendak, cari saja di e-bay, semua jenis barang ada jual.

Dulu MLM susah sangat nak buat kerana batasan masa dan tempat, tapi dengan internet hari ini anda boleh buat MLM depan komputer sahaja. MLM ni bagus sebab peluang untuk jadi kaya boleh berlaku menjadi nyata melalui jalan MLM. Modal tak besar, sesiapa pun boleh buat, janji hati cekal dan usaha sungguh-sungguh.

Beberapa kelemahan pada MLM biasa juga sudah di atasi dengan adanya MLM internet. Faktor berikut adalah punca utama orang tak mahu buat MLM.

1. MALU- Malu pada teman rapat, keluarga terdekat. Malu jika kena kata itu dan ini.
2. MALAS- Malas nak pergi jumpa upline, downline, prospek dan macam2 orang lagi. Malas nak kempen itu kempen ini suruh orang beli itu beli ini.
3. MASA- Bukan mudah nak berjaya. Ada berlapis-lapis pangkat nak kena capai. Dari intanlah, delimalah, manikamlah, segala macam batu pangkat nak kena capai. Lepas tu kena maintain belian dan sebagainya pulak baru boleh makan bonus. Panatnya nak tunggu semua tu. Penatnya telinga dengar kawan2 dok kutuk dan mengata. Lambat sangat nak ke puncak.
4. Bakat- Bukan semua orang boleh buat MLM. Tanyalah berapa kerat kawan yang buat? Memang ramai tapi kita nak yang betul berjaya. Yang betul bebas.

Semua tu tak ada dengan BIO-ASLI. MLM yang berasaskan internet yang terhebat hari ini ialah BIOASLI.com. Cubalah buat. Tak rugi apa pun kalau anda join BIOASLI.com sebab mereka memang terbukti hebat dan sudah bertapak dengan mantap sekali di persada pasaran internet di Malaysia dan seluruh dunia.

1 comment:

GROSIR CD Presentasi said...

Jika perusahaan Anda memiliki kebutuhan yang berkaitan dengan ISO (International Standard Organization), 5S (Dasar dasar tentang Rapi, Bersih dan Tertata), GMP (Good Manufacturing Practice), SM-K3 (Sistem Manajemen Kesehatan dan Keselamatan Kerja), Hospital, Plastics (Dasar dasar Plastics), Sanitation (Kebersihan Sebenarnya) dan HVAC (Penyediaan AC Central yang Memenuhi Standard), akan tetapi mungkin perusahaan dimana Anda bekerja memiliki budget yang terbatas, waktu yang sempit, dan berbagai kendala faktor lainnya untuk mengikuti seminar atau training dengan topik tersebut di atas yang rata-rata kisaran harganya 1,5 - 2,5 juta per orang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...