Urutan membesarkan Payudara



Payudara atau buah dada ialah satu organ khusus manusia yang terletak pada bahagian atas, di depan dada. Untuk payudara wanita, ia mengandungi sejenis kelenjar mamari yang berfungsi untuk menghasilkan susu bagi bayi. Selain itu, fungsi payudara bagi wanita ialah sebagai organ seksual yang mana ia memberi rangsangan secara langsung kepada lelaki.

Baik lelaki atau wanita, buah dada terbentuk dari tisu embriologi yang sama. Walaubagaimanapun, pada tahap akil baligh, satu perubahan hormon akan berlaku di mana hormon-hormon kewanitaan, terutama sekali estrogen, akan menggalakkan pembesaran buah dada. Hal ini tidak berlaku pada lelaki kerana hormon kelelakian testesteron yang menghalangnya. Maka itulah sebabnya wujud perbezaan ketara bentuk payudara lelaki dengan wanita.    

Semasa seseorang wanita mengandung, perubahan hormon akan sekali lagi mempengaruhi bentuk payudara wanita. Tisu-tisu akan terbentuk dan membesar sebagai persediaan payudara itu untuk menghasilkan susu. Satu lagi keadaan dimana berlaku perubahan ketara pada hormon ialah semasa kedatangan haid. Semasa haid, hormon yang terlibat ialah estrogen, progestron dan prolaktin yang mempengaruhi tisu glandular di buah dada dan uterus agar bertindakbalas semasa haid.

Secara purata, setiap payudara mengandungi antara 15 ke 20 tisu "lobes" iaitu tisu unjuran utama. Tisu adipos pula akan melindungi tisu "lobes" tadi yang mana ia akan mempengaruhi bentuk dan saiz buah dada tadi. Di hujung tisu unjuran utama tadi terdapat pula tisu-tisu cabang yang lebih kecil yang mana pada hujungnya terdapat satu kelenjar yang menghasilkan susu bilamana terdapat signal dari hormon.

Tahukah anda bahawa payudara mampu membesar ke suatu tahap yang lebih ideal sekiranya anda melakukan urutan secara konsisten dengan bantuan krim payudara yang berkesan dan terbukti? Ya untuk memiliki payudara yang mantap anda kini tidak lagi perlu menjalani pembedahan implan payudara. Cukup dengan kaedah urutan yang betul dan krim yang berkesan.

Jika anda masih tercari-cari krim urutan payudara yang bagus dan benar-benar berkesan serta selamat untuk membesarkan payudara, kini anda sudah berada di tempat yang betul!




Memperkenalkan krim payudara no 1 dan paling laris di Malaysia, krim Payudara FC atau Firming cream. Firming Krim keluaran BIO-ASLI adalah jawapan untuk krim payudara yang akan menjadikan payudara anda lebih montok, padat dan besar untuk menjadi lebih seksi dan menarik.

Krim Payudara keluaran syarikat online BIO ASLI kini sudah boleh dipesan dengan harga serendah RM80 sahaja termasuk pos. Tempahlah segera untuk mendapatkan saiz payudara yang anda idamkan selama ini. Lakukan urutan setiap malam untuk hasil yang menakjubkan dalam tempoh beberapa minggu sahaja!

Krim urutan ini sangat berkesan untuk membesarkan saiz payudara dengan menjadikan payudara anda lebih pejal, anjal dan mantap secara semulajadi. Dengan urutan setiap hari, payudara akan menjadi lebih besar dan montok dalam tempoh yang singkat sahaja.

Pesanlah segera hari ini Firming Krim Bio Asli kerana ia akan menjadikan payudara anda lebih mantap dan montok dalam beberapa minggu sahaja. Kini anda tidak lagi perlu membuang duit membuat pembedahan, menggunakan pam atau memakan ubatan hormon yang bukan-bukan.

Kini dengan ramuan asli anda mampu memiliki payudara yang mantap dan menjadi tumpuan semua pihak, terutama sekali tentulah suami anda sendiri! Payudara mantap dan tubuh yang cantik menjadikan anda isteri yang disayangi oleh suami.

Klik gambar gelang di sebelah kanan untuk membeli secara online.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...