Cara melambatkan air mani keluar

Artikel ini akan berkongsikan kepada anda cara melambatkan air mani keluar. 

Masalah pancutan terlalu awal memang fenomena yang agak biasa terjadi bagi pengantin baru mahupun juga pasangan yang sudah lama bersama. 

Masalah ini lebih tertumpu kepada kaum lelaki kerana kaum lelakilah yang menjadi nakhoda pelayaran. 

Pun begitu kesannya sama kepada kedua kaum kerana ia akan membuat wanita tidak puas bila lelaki terlalu cepat keluar air mani. 

Bila air mani sudah keluar, maka dayungan tidak lagi dapat dibuat kerana kemaluan lelaki secara biologi akan menjadi kendur bila air mani sudah keluar (klimax sudah dicapai). Ketegangan juga mula beransur ansur menurun. 

Akibatnya hubungan tidak boleh diteruskan. Pada masa yang sama pihak perempuan belum pun lagi merasa puas atau masih mahu belayar. Tapi layar sudah patah. 

Pengantin lelaki yang tidak ada pengalaman dalam hubungan seks biasanya amat ghairah untuk memuaskan isteri pada malam pertama. Ini hakikat. Tapi bagaimana nakhoda membawa kemudi? 

Hal ini (cepat klimax) biasanya berlaku adalah kerana pengantin lelaki biasanya amat teruja, maklumlah orang muda yang ghairah dan gagah.

Ada sesetengahnya yang tidak membuat apa2 persediaan dari segi batin. Maksud persediaan ialah mempersiapkan dari segi ketahanan batin iaitu kemampuan untuk memuaskan isteri di malam pertama kelak.

Maka apabila tiba saat saat yang ditunggu, pengantin lelaki membuat persembahan yang mengecewakan. Isteri terus diterkam dengan pantas. Baru dua tiga tujahan dah klimaks. Air mani dah terpancut. Isteri pula baru jer nak panas. 

Ini tidak sepatutnya berlaku. Hubungan seks adalah perkara yang mustahak untuk memuaskan wanita. Jika gagal lelaki itu, maka dia sebenarnya tidak menunaikan tanggungjawabnya dengan sempurna dan baik.

Cara melambatkan air mani keluar. 

1. Panjangkan acara pemanasan dan cumbu rayu. 
2. Jangan terlalu fikir nak klimax sebaliknya nikmati setiap detik belayar. 
3. Berhenti mendayung jika sudah hampir puncak. Faham cara tindak balas alat kelamin. 
4. Kurangkan sensitiviti alat kelamin lelaki dengan VCO 31.
5. Kawal minda dan nafas. Kawal tempo dayungan. Kalau laju, perlahankan. Kalau nak klimax, berhenti dulu. Itu hukum dia. 
6. Kawal kesihatan badan dengan bersenam agar lebih bertenaga dari aspek jasmani kerana minda juga akan kuat.
7. Guna pengalaman lepas untuk lebih tahu masa klimax dan tahap keupayaan.

Cara yang dikongsikan ini hanyalah sebagai panduan sahaja. Pada akhirnya hanya tuan punya badan itu sendiri yang mampu mengawal dirinya dan aggotanya sendiri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...