Cara melayan suami di kamar

Anda ingin mengetahui cara melayan suami di kamar? Ingin untuk memberi layanan terbaik kepada suami anda di kamar? 

Senang saja. Sentialah membuat kejutan supaya suami anda merasai pengalaman hebat yang benar-benar mendebarkan dan membuatnya teruja melalui apa yang selama ini tidak pernah anda lakukan. 

Anda harus faham bahawa suami anda juga manusia biasa yang perlukan kasih sayang dan layanan terbaik daripada isterinya yang tercinta.

Namun seperti makanan yang sedap sekalipun jika sama setiap masa maka akan tetap bosan jua. 

Berikut adalah 5 cara mudah untuk membuat hubungan suami isteri kekal panas, hangat membara dan senantiasa bersemangat, bermula malam ini juga!

1. Carilah kedudukan (posisi) yang terbaik dan kreatif untuk dinikmati olehnya.

Secara umumnya, terdapat banyak gaya dan posisi ghairah yang anda boleh lakukan agar suami anda merasa puas. 

Carilah posisi yang paling dia gemari. Anda tidak perlu malu untuk bertanya sendiri kepadanya apakah posisi yang paling dia gemari. Cubalah bersikap terbuka dan berkomunikasi. 

Antara gaya hebat yang lelaki suka ialah posisi mendatangi dari belakang. Walaupun anda tidak akan mempunyai hubungan muka "face-to-face", ia masih merupakan posisi yang paling seksi dan ghairah.

Terdapat banyak manfaat dan ia hebat untuk lelaki kerana ia memberikan mereka kawalan penuh semasa membuat dayungan.

Posisi tujahan dari belakang adalah salah satu kedudukan yang terbaik untuk lelaki kerana dia dapat menikmati G-spot dan membolehkan beliau untuk mengusap-ngusap payudara, perut, kelentit, belakang, leher dan lain-lain tempat-tempat ghairah. 

Kelebihan utama untuk lelaki ialah dia akan mampu untuk mendapatkan penembusan yang lebih dalam tanpa ada tekanan dan mengikut temponya sendiri. 

Pastikan pinggul anda cantik dan montok. 

2. Carilah zon-zon "tersembunyi" pasangan anda yang dia sukai. Ya, lelaki suka untuk disentuh secara lembut selalu. Saya memanggil zon ini "tersembunyi" kerana ramai orang tidak sedar, atau lupa, bahawa kawasan-kawasan ini memerlukan perhatian dan sentuhan lembut. 

Walaupun banyak zon ini adalah jelas dan biasa, seperti bibir, pangkal paha, dan bahagian dalam paha, terdapat juga kawasan-kawasan itu, apabila diusap, belai dan cium, boleh membuat pasangan anda menjadi ghairah dan juga memperhebatkan orgasma mereka.

Percaya atau tidak, telinga, leher, lengan, dada dan kulit kepala adalah anggota yang benar-benar sensitif yang mudah teransang. Pun begitu yang paling sensitif bagi lelaki pastilah testisnya.

Anda harus meluangkan sedikit masa semasa foreplay membelai dan menyentuh kawasan-kawasan ini, dan melihat bagaimana ia disukai oleh pasangan anda.

3. Bina mood romantis bermula dari awal hari lagi.

Jika anda fikir lelaki tidak romantik seperti perempuan, anda salah! Cuba fikirkan sekali lagi. 

Semua orang suka sikap bertimbang rasa dan baik hati. Sudah tentu, anda mungkin berfikir bahawa menggunakan lilin, muzik, wangian, pakaian seksi dan sebagainya, pastinya meningkatkan mood untuk bermesra. 

Pasangan anda akan menghargai apa yang anda lakukan, percayalah. 

Bayangkanlah betapa gembiranya anda akan merasa jika seseorang yang anda hargai sanggup manghadapi segala kesulitan untuk mencipta satu peristiwa yang istimewa khas yang anda boleh menghargai untuk tahun-tahun akan datang. 

Paling mudah, pakai kasut tumit tinggi semasa berada atas katil. Ia sangat seksi bila berkasut sahaja.

4. Mulakan dengan mengusap kawasan intim perlahan-lahan.

Apabila memulakan urut belakang atau kawasan sulit, mulakan dengan lemah lembut. Ia seumpama bersahaja dan rawak, seperti mengusik. 

Bila mana anda semakin jauh ke lautan asmara, anda akan faham dengan dua atau tiga signal utama bahawa pasangan anda benar-benar menikmati dan mahu pergi jauh.

Membesarkan buah dada adalah idea yang baik menjadikan pasangan anda boleh masuk ke dalam lautan cinta dan menjadi kunci utama untuk membawa pasangan anda untuk orgasma dengan urutan alat intim. Biarkan ia gesel sesuka hatinya. 

5. Lakukan seks oral padanya. 

Jika saya boleh memberikan sebuah nasihat untuk membuat hubungan intim anda paling sempurna, ia adalah: belajar seni fellatio. 

Memang benar, semua lelaki suka oral seks. Ia membuat lelaki bukan saja berasa hebat, bahkan sangat puas. 

Pendek kata, ia merupakan sebahagian agenda penting dalam berjimak dan sering menjadi acara utama.

Masalahnya, wanita sering memulakan fellatio dengan menghisap senjata lelaki serta merta dan terlalu pantas apabila, sebenarnya mereka perlu bermula dengan pelan dan mengusik beberapa tempat yang dia suka dengan sentuhan secara lembut saja. 

Ini akan membawa kepada puncak syahwat yang lebih lebih padu kerana ia dapat meningkatkan ghairah ke tahap maksima. 

Pastikan anda menggunakan teknik yang berbeza dan kreatif dari masa ke semasa. Mungkin boleh menari dengan pakaian seksi. 

Jadi di sana anda sudah mempunyai lima cara untuk membuat lelaki anda lebih berpuas hati di dalam bilik tidur. 

Walaupun ia semua hebat, saya akan mengesyorkan meletakkan sebahagian besar daripada tenaga dan masa anda ke dalam pembelajaran fellatio, iaitu oral seks. 

Kebanyakan lelaki memang mengidamkan pasangan yang mahir bab ini. Kalau tak cantik sangat tapi mahir bab ini semuanya akan beres. 

Selain itu, senyuman kasih sayang, kemesraan dan ciuman anda mungkin akan mendapat pulangan berbaloi.

Selamat mencuba. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...